23948sdkhjf

Nyt butiksområde for kunder med trailer

Onsdag var der rejsegilde for det nye butiksområde i Trekroner Syd, der blandt andet skal rumme Elgiganten, Jysk, T. Hansen og Petworld.
Bedre rammer, synlighed fra motorvejen, optimale parkeringsforhold – og ikke mindst gode naboer.

De fire butikskæder Elgiganten, Jysk, T. Hansen og Petworld har store forventninger til det nye erhvervsområde Trekroner Syd, hvor der onsdag var rejsegilde for de kommende varehuse.

Til november åbner butikkerne, og såvel Elgiganten som JYSK og T. Hansen flytter fra deres nuværende placeringer i Roskilde.

Det fortæller entreprenør Daugaard Pedersen i en pressemeddelelse.

- Vi har ledt efter mere tidssvarende lokaler, fordi vi er vokset ud af Københavnsvej, og jeg glæder mig. I Trekroner kan vi vise et langt større udvalg på en bedre måde, for eksempel vores Epoq-køkkener. Dem har vi ikke tidligere kunnet etablere i Roskilde, siger Elgigantens administrerende direktør Peder Stedal.

Også JYSK ser frem til at få mere plads i det kommende varehus.

- Vores nuværende lokaler i Roskilde er blevet for små, og ved at flytte til Trekroner får JYSK optimale rammer med mulighed for at vise vores fulde sortiment. Butikken opbygges med JYSKs nye indretningskoncept med blandt andet lyse gulve, som giver kunderne en anderledes og inspirerende købsoplevelse, siger Mogens Hestbech, Development Manager i JYSK.

Trekroner Syd dækker et areal på 60.000 kvadratmeter, og det er under udvikling af Daugaard Pedersen A/S, som er totalentreprenør med speciale inden for erhvervsbyggeri.

Landet over har virksomheden opført adskillige Biltemaer, Harald Nyborg’er og JYSK’er, foruden en række produktions- og logistikejendomme samt domiciler til store virksomheder.

Synlighed og gode naboer
Trekroner Syd kommer til at danne hele byporten til Roskilde, og der er kun et enkelt ledigt butikslejemål på 1.500 kvadratmeter tilbage.

De fire kæder har særlige forventninger til blikfanget ved at ligge samlet lige op til motorvejen.

- Vi tror på, at placeringen sammen med de øvrige spillere giver os ekstra kunder, og samtidig får vi en bedre synlighed. Helt overordnet bliver det rigtigt godt, siger kædechef i T. Hansen Alija Konjaric.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.363